Witaj, możemy Ci jakoś pomóc?
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.
Strona internetowa
Domena to Twój unikalny adres www w sieci, np. „hartwork.pl”.
Serwer to miejsce, na którym instaluje się stronę, tworzy pocztę czy przechowuje pliki – taki wirtualny dysk.
W przypadku strony dla małej lub średniej firmy, koszt wynosi 135 zł za serwer oraz około 12 zł za domenę. Przedłużenie obu usług po roku kosztuje 230 zł. W przypadku indywidualnych rozwiązań ceny mogą być różne.
Zdecydowanie. Nasze strony mają być naszymi wizytówkami, więc tworzymy tylko w oparciu o najnowsze standardy. Są w pełni dostosowane pod urządzenia o różnych rozdzielczościach.
Twoja strona zostanie przygotowana tak, że na wypadek ewentualnej rozbudowy czy dodania kolejnych języków – nie będzie z tym żadnego problemu.
- zwiększenie liczby klientów
- poinformowanie o nowym produkcie/usłudze
- zbudowanie określonego wizerunku firmy
- przedstawienie aktualnej oferty
- sprzedaż online (sklep internetowy)
- prowadzenie bloga
- poszukiwanie osób o wysokich umiejętnościach do pracy
- zdobycie określonej pozycji na rynku lokalnym/globalnym
Główny cel przeważa nad wszystkimi innymi i jemu podporządkowane są wszystkie działania, bo liczy się skuteczność – a na tym nam zależy najbardziej.
Marketing
Dla każdej firmy musi być inny. Patrzymy na Twoje konkretne cele, możliwości, bierzemy także pod uwagę jak dane działanie wpłynie długofalowo na wyniki. Zależy nam na tym, aby dzięki naszej współpracy, korzyści płynęły zawsze dla obu stron, bo Twoje zadowolenie to kolejne zlecenia dla nas.
Mamy już doświadczenie w reklamie w Internecie czy też na zewnątrz – banery, plakaty, ulotki. Współpracujemy także z blogerami, którzy swoimi zasięgami i siłą swej społeczności potrafią wypromować różne produkty czy akcje.
W biznesie wiele rzeczy można przewidzieć. Można zauważyć pewne tendencje czy zmiany, które i tak nieuchronnie nadchodzą – jak wzrost zainteresowania stronami mobilnymi. Po co więc tracić klientów, skoro można wyprzedzić konkurencję? Nie analizujemy tylko statystyk, badamy rynek za pomocą własnych narzędzi.
Zamówienia
Wszystko zależy od projektu, ale standardowy czas to od trzech dni do ponad tygodnia. Zbadanie potencjalnego rynku, przemyślenie najlepszych rozwiązań, ustalenie szczegółów, przygotowanie projektu graficznego oraz realizacja… Najważniejszy jest jednak kontakt na linii my – klient, ponieważ od Twojego „acceptu” zależy, jak szybko będziemy mogli zabrać się do pracy.
Jest to możliwe, ale pod kilkoma warunkami. Jeśli dostaniemy wszystkie treści, podpiszemy umowę, pieniądze znajdą się na koncie – my jesteśmy w stanie zrobić profesjonalną stronę w takim czasie. Oczywiście, dotyczy to strony, która nie jest zbyt rozbudowana lub nie jest sklepem internetowym ze wszystkimi produktami.
Mamy obecnie zlecenia a Tobie zależy na tym, abyśmy wykonali Ci stronę i to na już? Jest taka możliwość. Jeśli wiesz, czego chcesz lub będziemy działać szybko i zdecydowanie, jesteśmy w stanie przedłużyć swój czas pracy i sprawić, że dostaniesz ją w jak najszybszym czasie. Jedyny warunek – pieniądze muszą znaleźć się na naszym koncie, zanim rozpoczniemy proces realizacji.
Cennik
Staramy się wszystkie rozwiązania dostosowywać pod klienta, jego potrzeby i poprzez sprawdzenie, co najlepiej zadziała na rynku. Dlatego każdą usługę i wycenę traktujemy indywidualnie.
Wszystko zależy od przypadku, ale dla mniej popularnych haseł mamy specjalną ofertę, która sprawia, że warto nas o nią zapytać i skorzystać.
Współpracujemy z drukarnią, która posiada jedne z najlepszych cen w Polsce, zachowując przy tym bardzo dobrą jakość. Szukaliśmy długo, aż znaleźliśmy idealne rozwiązanie. Wszystko zależy od rodzaju, ilości, wyceniamy indywidualnie.
Wolimy stworzyć lepszy produkt za wyższą cenę (choć i tak stosunkowo niską), aby każde działanie, którego się podejmujemy, zwracało się klientowi co najmniej kilkukrotnie. Ładna strona bez wstępnego pozycjonowania lub strategii promocji nie da wymiernego efektu, co te działania razem.
Chodzi o opinię, która idzie w świat – kierujemy się zasadą: „wszystko, co robisz, warto robić dobrze”.